Tot l’alumnat i professorat de 5è, 6è i secundària va participar, ahir, a la cursa solidària organitzada pels alumnes de l’IES Damià Huguet a favor de la ONG Voluntaris de Mallorca. Els més entrenats s’atreviren a córrer 5km i els altres varen fer el recorregut de 2,5km caminant o corrent. Els altres alumnes de primària varen animar els nostres atletes
…