En aquest segon trimestre, els Sols i les Llunes varen visitar la Granja Escola de Son Ferriol. Allà s’ho passaren molt bé i entre altres activitats varen fer galletes, varen anar a cercar llenya, varen alimentar i tocar els animals… Va ser una gran oportunitat per aprendre moltes coses del camp i dels animals. Aquí teniu una petita prova del que
…