Els alumnes de 1r, 3r i 4t d´ESO hem anat d´excursió al paratge natural de la Serra de Tramuntana: “ Deià: Del camí de Sa Vinyeta a la mar” Deià va ser el punt d’ inici d’ aquest itinerari. Vàrem disfrutar de les espectaculars vistes de la costa de Tramuntana amb la seva arquitectura tradicional, l’ olivar, les marjades, l’
…