971 650 821

info@frajoanballester.com

Pare Alzina, s/n

Campos - 07630

08:00 - 12:00 i de 14:00 -16:00

De Dilluns a Dijous Divendres de 8:00 - 14:00

123 456 789

info@example.com

Goldsmith Hall

New York, NY 90210

07:30 - 19:00

Monday to Friday

Noticies

Els alumnes de 3r d’ESO a l’assignatura de botànica aplicada, hem preparat una mascarilla per tactar l’acne juvenil. Esta feta d’argila i ceba. Aquí teniu la recepta i altres consells. Un grup de nines hem fet una reunió casolana per provar-la, amb coctails inclosos. Mirau-nos!!!! [slideshow 2954361355586544968]
Read more
Per celebrar els darrers dies el centre organitzà una rueta el dijous, on tots els nostres alumnes vengueren disfrassats! Els cursos més petits anaren en comparsa fins a la plaça de l’Estació, metre que els més grans quedaren al col·legi on jugaren, ballaren i es divertiren molt. El dissabte tot el centre participà a la Rua del poble amb una 
Read more
Els alumnes de quart de primària han estudiat molt seriosament les propietats de les plantes i els seus usos: medicinals, gastronòmic… Ja que havien après tantes coses, feren de cuiners per un dia. El plat que havien d’elaborar: ensalada d’arròs!  Així que es varen preparar ben preparats, dugueren tots els ingredients necessaris i es posaren en marxa. Mirau tot el 
Read more
El passat divendres dia 29 de gener es va celebrar el dia de la no violència i la pau. Per aquest motiu els grups de sisè de primària anaren a palma a una manifestació amb molts d’altres col·legis. Es concentraren a la plaça d’Espanya i anaren fins a les Voltes. Allà llegiren un manifest i mollaren coloms. A més repartiren 
Read more
Erri, cavallet, erri que demà ja és Sant Antoni per enrabiar el dimoni hem d’anar a beneir. Per les festes de Sant Antoni, vàrem anar a beneir, i  per això, els dimonis ben enfadats ens visitaren a l’escola. Primer anaren a infantil i després anaren al pati del “recreo” on jugaren i encançaren els nins de primària. Ens varen fer 
Read more
Els alumnes de l’assignatura optativa d’informàtica de 4 ESO, hem estat fent feina amb el power point. Enguany és el nostre darrer any al col·legi, o això esperam!, per tant, hem fet el power point sobre el nostre pas pel col·legi amb molta il·lusió, explicant totes les postres vivències i anècdotes!! Esperam que vos agradi! el nostre pas pel col·legi 
Read more
Per acabar el primer trimestre i esperar Nadal tots junts vàrem fer una xocolatada i ens vàrem p0sar les botes just abans de començar les vacances. El vàrem trobar molt bo i segur que l’any que ve repetirem. [slideshow id=2954361355582960723&w=426&h=320]
Read more
El passat 22 de desembre, per celebrar Nadal i l’acabament de l’any vàrem fer un concert de Nadales. Aquest conert va tenir lloc a l’església parroquial de Campos. Tots els nostres alumnes ho varen fer una monada i per acabar vàrem comptar amb l’actuació d’un grup de mares. Aquí podeu veure les fotos. [slideshow id=2954361355582960359&w=426&h=320]
Read more
Els alumnes de 3r i 4t d’ESO varen participar a la setmana de la ciència organitzada per Balears fa ciència. L’experiència va ser molt positiva perquè els alumnes varen poder descobrir in situ les propietats físiques amb experiments adequats a la seva edat. Uns dels continguts treballats varen ser, entre altres, el moviment rectilini uniformement accelerat i el moviment ondulatori. Aquest taller es 
Read more
Avui dematí, ben prest, ha arribat un patge reial i ha duit un present a tots els alumnes i mestres del col·legi. Aquest patge era alt, jove i venia encomanat del rei Baltasar, ja que era ben negre com ell. Ha dit que els seus companys patges vendran a recollir les cartes la setmana que ve, davall les arcades de 
Read more
error: Contingut progegit !!