971 650 821

info@frajoanballester.com

Pare Alzina, s/n

Campos - 07630

08:00 - 12:00 i de 14:00 -16:00

De Dilluns a Dijous Divendres de 8:00 - 14:00

123 456 789

info@example.com

Goldsmith Hall

New York, NY 90210

07:30 - 19:00

Monday to Friday

Noticies

Dia 27 de novembre de 2009 vàrem partir de la plaça de l’estació fins al Palmer. Allà ens varen donar un quadernet de camp on hi havia unes fotos d’animals i plantes a un d’ells, i a l’altra fotos de restes que componien l’arena de la platja. També ens varen donar uns prismàtics bastant bons. Després vàrem agafar un autobús 
Read more
Això era i no era un dia de desembre, quan, asustats pel mal temps, vàrem partir ben prest, amb un fred que pelava i creuant els dits, cap al planetari de Costitx. Tot just arribar, ens vam dirigir cap a les cúpules on, per primera vegada, tendriem el privilegi d’observar el sol de ben a prop. No tots vàrem tenir 
Read more
El passat 13 de novembre els alumnes de 5è i 6è varen anar a Valldemossa a menjar coquetes. Ja que eren allà visitaren la Cartoixa, la Casa de la Beateta i el Palau del Rei Sanç. Tant els alumnes com les mestres s’ho passaren molt bé i segur que ho repetiran una altra vegada. [slideshow id=2954361355582828848&w=426&h=320]
Read more
A educació infantil hem fet un betlem de plastilina i l’hem decorat amb diferents materials que han aportat els alumnes. Hi hem posat totes les figures important: Sant Josep, La Puríssima, el Bon Jesuset, els pastors, animals i també els reis d’Orient. Mirau les fotos. Vos desitjam que passeu un bon Nadal. [slideshow id=2954361355582827780&w=426&h=320] Agraïm la col·laboració de Tomàs Montserrat 
Read more
Com que ve Nadal i per Nadal menjam torró, els més petits de l’escola en volem aprendre a fer. Per això, vàrem anar a Ca’n Calent i allà ens varen ensenyar a fer torró de xocolata amb lacasitos. Vàrem passar molt de gust, sobretot a l’hora de tastar-lo. Mirau bé quines llepades. Aprofitàrem la sortida per visitar la plaça de 
Read more
Per seguir amb les nostres tradicions, els alumnes d’educació infantil hem fet rosaris per celebrar la festa de Tots Sants. Com que som molt llépols, però, els hem fet de caramels, xocolatines, boires i altres llepolies. Varen ser molt bons, mirau quines pintes. [slideshow id=2954361355582827654&w=426&h=320]
Read more
A la tardor els arbres perden les seves fulles. A Educació Infantil ho sabem molt bé, per això férem un mural i unes màscares. Mirau-nos bé que hem quedat de guapos. [slideshow id=2954361355582827615&w=426&h=320]
Read more
Els alumnes de 6è hem fet un missatge utilitzant emoticones. Com que les emoticones es solen emprar en xats, sms, correus electrònics… hem decidit publicar-los a internet. En aquesta graella n’hi ha alguns que podeu emprar. 🙂 🙂 🙂 🙁 🙁 🙁 😉 😉 😉 :p 😛 😛 😀     😀 :O :O =-0 :(( :'( :'( B)  (h) 
Read more
Los alumnos de sexto de primaria realizan un taller en el qual elaboran sus redacciones semanalmente. Los temas para este primer trimestre són: – Este verano me lo he passado… ¡GENIAL! – Quiero contarte una anécdota. – Cuéntame tus memorias. – Biografia de un personaje famoso. – Sé que soy un poco… caprichoso/a. – Inventa una historia o un cuento. 
Read more
Inici classes: Divendres, 11 de setembre de 10 a 12 hores.   La resta de mes de setembre i mes de juny: de 8:05 a 14 hores.   Horari de la resta del curs: de dilluns a dijous de 8:05/9 a 12/13 hores i de 15 a 17 hores. Divendres de 8:05/9 a 14/15 hores.
Read more
error: Contingut progegit !!